Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?
(0553) 253 74 23
Adres Bilgisi:
Şeker Mahallesi, 1417. Cadde, No: 5/75, İzoser Rezidans Etimesgut/ANKARA
Saatlerimiz
Pazartesi - Cuma: 09.00 - 18.00
Uluslararası Stratejik İş Adamları Derneği
(0553) 253 74 23
Şeker Mahallesi, 1417. Cadde, No: 5/75, İzoser Rezidans Etimesgut/ANKARA
Pazartesi - Cuma: 09.00 - 18.00
TÜRSİAD 2022 tarihinde Ankara’nın önde gelen iş adamları tarafından kurulan bir sivil toplum örgütüdür.
Şeker Mahallesi, 1417. Cadde, No: 5/75, İzoser Rezidans Etimesgut/ANKARA
TÜRSİAD, Kahramankazan'da 2 Bin Fidanla Hatıra Ormanı Oluşturdu
Dünyaca Ünlü İş Adamı Mehmet Ali KARAMEMİŞ'ten TÜRSİAD'a Ziyaret
8. Türk Dünyası Belgesel Film Festivaline Katılım Sağladık
Lazer Kesim Makinaları | Sac İşleme Makinaları | Taşlı İmalat Makinaları
Set Kalıbı | Rotary ve Endüstriyel Kalıp Üretimi
Enerji Nakil | İletim Hattı | Elektrik Direği
Dünya’nın Her Yerinden Üye Yapmaya Devam Ediyoruz
Çelik Konstrüksiyon | Çatı ve Cephe Kaplama | Proje İmalat ve Montaj
Haberleşme | Yazılım | Elektronik ve Elektromanyetik Parça Üretimi
Çelik Konstrüksiyon | Endüstriyel Tesis Çelik ve Ekipman Üretimi |yüksek fırınlar | Çelikhane | Ark…
Kule | Vinç | Bağlantı Ekipmanları | Yedek Parça İmalatı
Enerji İzleme Sistemleri | Kestirimci Bakımclık Çözümleri | Endüstri 4.0
Buderus Kombi | Kazan | Kaskad | Güneş Enerjisi
Çelik Çatı | Çelik Depo | Çelik Hangar | Bunker Yangın Merdiveni | Sundurma
Teknolojik | Bakım | Onarım | Tamir | Telefon | Bilgisayar | Tablet
Çatı Konstrüksiyon | Panel | Sac | Perforce
Konveyör İmalatı | Makina İmalatı | Helezon İmalatı | Proje
İş Makinası Ekipmanları | İş Makinası Yedek Parçaları Üretimi
Çelik Konstrüksiyon | Çatı ve Cephe Kaplama | Proje İmalat ve Montaj
Çelik Konstrüksiyon | Çatı ve Cephe Kaplama | Proje İmalat ve Montaj
TÜRSİAD’dan Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu’na Ziyaret
Çelik Konstrüksiyon | Çatı ve Cephe Kaplama | Proje İmalat ve Montaj
Belgelendirme | Kalite Kontrol Hizmetleri | Test
TÜRSİAD olarak Kahramankazan Belediye Başkanı Serhat Oğuz'a Ziyaret
TÜRSİAD'dan Yeniden Refah Partisi Kocaeli Milletvekili Mehmet Aşıla’ya Ziyaret
TÜRSİAD'dan AK Parti Çorum Milletvekili Yusuf Ahlatçı'ya Ziyaret
TÜRSİAD'dan CHP Çorum Milletvekili Mehmet Tahtasız'a Ziyaret
TÜRSİAD'dan MHP Yozgat Milletvekili İbrahim Ethem Sedef'e Ziyaret
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Ankara Milletvekili Ömer İleri'yi makamında ziyaret
TÜRSİAD'ın Bağlıca / ANKARA Adresindeki Yönetim Merkezi Binası Açılış
Türsiad yönetim kurulu olarak sungurlu organize sanayi bölgesindeki fabrika açılışına katıldık.
TÜRSİAD Başkanı Orhan Koçdaş'tan Ramazan Bayramı mesajı
Sincan Belediye Başkanı Sn. Murat ERCAN' a Ziyaret
TÜRSİAD olağan yönetim toplantısını Genel Başkan Orhan Koçdaş’ın başkanlığında gerçekleştirdi.
Etimesgut İlçe Emniyet Müdürü Nail AKÇA' ya Ziyaret
TÜRSİAD Başkanı Orhan KOÇDAŞ' tan Yeni Yıl Mesajı
TÜRSİAD Başkanı Orhan Koçdaş 2023 yılı için asgari ücretin belirlenmesinin ardından bir açıklamada bulundu.
TÜRSİAD YÖNETİM KURULU İLK TOPLANTISINI GERÇEKLEŞTİRDİ
TÜRSİAD (Uluslararası Stratejik İşadamları Derneği) Kuruldu
Not so long ago, marketing consumer products felt like a genteel game of lawn tennis: Established competitors invested in creative with long lead times, using proven models of TV and big-box retail, alongside trusted agency partners. Today, it’s more like a sprawling contest of mixed martial arts, with new competitors playing by different rules; an unprecedented complexity of channels, content and partners; and a step change in speed and ways of working that has punches flying at incumbent consumer products companies. Within the span of most executives’ careers, advances in technology have reshaped how consumers engage with brands.
OceanThemes
oceanthemes.net
November 22, 2020
Marketing/Finance
Fueling the blur of combat is a radical shift in brand growth models. Within the span of most executives’ careers, advances in technology have reshaped how consumers engage with brands. In the US and UK, more than 60% of consumers now discover products online, and 85% of millennials trust reviews from a faceless stranger more than traditional advertising. The same technology advances have dramatically altered the competitive landscape.
What’s the right path forward? Reinventing the brand growth model requires more than a reallocation of marketing budget to digital. CMOs need a reassessment of growth platforms and future brand portfolios, a new understanding of the consumer journey, a supporting strategy on data and technology. Fueling the blur of combat is a radical shift in brand growth models. Within the span of most executives’ careers, advances in technology have reshaped how consumers engage with brands. In the US and UK, more than 60% of consumers now discover products online, and 85% of millennials trust reviews from a faceless stranger more than traditional advertising. The same technology advances have dramatically altered the competitive landscape.
A utility company was steadily losing customers as consumers gained the right to select their energy supplier. To boost loyalty, we helped the company transform its culture to be intensely customer-focused.
We helped a global technology company that specializes in software to reduce the complexity and mystery around their pricing strategy. The work helped generate millions more in income each year. We helped a multibillion dollar global technology giant simplify structures, save millions in costs, and create better-prepared sellers with more time for customers. We helped a multibillion dollar global technology giant simplify organizational structures, save millions in costs.